Autor: Magdalena Szulc

Komentarze ekspertów

Dynamiczny rozwój e-commerce wymaga rozwiązań „szytych na miarę”

Przedświąteczny szczyt zakupowy przypadający pomiędzy Black Friday (25 listopada) i Cyber Monday (28 listopada) oraz rosnąca w tym czasie aktywność konsumentów stanowi bardzo duże wyzwanie logistyczne. Rekordowe wyniki sprzedaży w tym czasie są zjawiskiem widocznym w szczególności na tak dojrzałych rynkach, jak amerykański i brytyjski. Trendy obserwowane w tych krajach pozwalają stwierdzić, że z każdym rokiem, w czasie przedświątecznego sezonu zakupowego udział e-sklepów w handlu ogółem będzie coraz większy. Na znaczeniu zyskają zatem firmy odpowiedzialne za dostawę zamówienia do klienta. Skuteczna obsługa przesyłek będzie jednak wymagała od nich efektywnych narzędzi logistycznych. SEGRO rozumie te uwarunkowania i w odpowiedzi na bieżące potrzeby rynkowe oferuje rozwiązania magazynowe „szyte na miarę”, które w krótkim czasie pozwalają zoptymalizować procesy biznesowe.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1